söndag 1 januari 2012

Krönika 2011


*2011 var året då jag fick uppleva magin på Österlen, i form av sällskap och natur.
*2011 var året då barnens farfar skaffade utomhusbubbelspa och invigning gick av stapeln
*2011 var året då världens finaste keps inhandlades och borttappades.
* 2011 var även året då min morbror dog och min mamma och jag hängde i Vaxholm.


*2011 var också glassåret på grund av godislöftet.
*2011 utökades Andreas kompisgäng med August.
*2011 återupplevde jag min barndom hos min dagmamma Bibbi.
*2011 var året då Lovisa lärde sig förstå alla våra försök till vuxenkommunikation genom engelska.


*2011 var året då några modiga släktingar flyttade till den stora ön.
*2011 var året då ett efterlängtat gudmorsbarn kom.
*2011 var det året då min farmor dog.
*2011 äntrade den otroliga sushin i Sjöstaden mitt liv och slungades lika abrupt ut i antiscampi-kampanjen.


Dagens lärdom: 2011 var ett år fyllt med liv.

2 kommentarer:

  1. Jippi, vad mycket liv! Och vad jag gillar att läsa om det!

    SvaraRadera
  2. Jihoo Lotta. Livet, det kära livet. Puss.

    SvaraRadera